No Result
View All Result
یکشنبه 9 بهمن 1401
  • Login
  • صفحه اصلی
  • درباره من
  • تماس با من
  • نقد و بررسی کتاب
  • کلاس ها
حمیدرضا سلیمانی
  • صفحه اصلی
  • درباره من
  • تماس با من
  • نقد و بررسی کتاب
  • کلاس ها
No Result
View All Result
حمیدرضا سلیمانی
No Result
View All Result
Home توسعه فردی

کروناویروس و سندروم دورکاری

by حمیدرضا سلیمانی
7 اسفند 1398
in توسعه فردی, دیجیتال مارکتینگ
133 1
0
کرونا ویروس و سندروم دورکاری
154
SHARES
1.9k
VIEWS
اشتراک گذاری در فیسبوکاشتراک گذاری در توییتر

پس از شیوع ویروس کرونا 2019 از شهر ووهان چین، تغییرات عمده و گسترده ای در سطح جهان رخ داد. یکی از تغییرات با توجه به قدرت بالای شیوع این بیماری، اضافه شدن پروتکل دورکاری به سازمان ها بود. هلدینگ حامی هم مانند سایر سازمان در هفته گذشته این شیوه را برگزید.

کرونا 2019

دورکاری چیست؟

اولین تعریفی که باید به آن بپردازیم دورکاری است. به عنوان یک دیجیتال مارکتر شما کار راحتی را برای دورکاری دارید. بعضی افراد ترجیح می دهند تا برای خودشان کار کنند تا دیگران از این رو با حضور در فضای کاری اشتراکی مانند زاویه، کوانتوم، پارادایس هاب و … به عنوان یک فریلنسر به فعالیت می پردازند و خارج از یک سازمان به فعالیت برای آن می پردازند.

دورکاری هم برای سازمان ها و هم برای افراد داری مزایایی است. به عنوان فرد شما هر زمان که بخواهید می توانید به کار بپردازید و آزادی عمل بیشتری دارید. برای سازمان هزینه سربار یک پرسنل کاهش میابد و آن سازمان می تواند با هزینه کمتر کارهای مورد نظرش را پیش ببرد. قطعا دورکاری برای دوطرف معایبی نیز دارد برای افراد در گرفتن دستمزد مواردی وجود دارد و برای سازمان بد عهدی نیروی کار و تحت کنترل نبودن شرایط اذیت کننده است

دورکاری و کروناویروس

اما با آمدن کروناویروس شرایط اندکی متفاوت شد. این ویروس خطرناک با قدرت شیوع فوق العاده قوی باعث شد تا سازمان ها نیروی کار خود را برای حفاظت از بیماری به منزل بفرستند. از آن سو نزدیکی به عید و حجم کاری بالا سبب شد تا کارها در منزل انجام شود. اگر سازمان شما در زمینه تجارت الکترونیک فعال است، کار شما برای انجام پروتکل دورکاری راحت تر است.

برای اینکه بتوانید فعالیت هایتان را به صورت دورکاری با بازدهی بالا پیش ببرید نیاز به ابزار دارید. ما در AdMood با استفاده از ترلو، تلگرام، اسکایپ و واتزاپ کارهایمان را پیش بردیم. با توجه به اینکه امنیت روانی از نکات بسیار مهم برای بالا بردن راندمان نیروی کار می باشد، دورکاری سبب می‌شود تا امنیت روانی بالاتر برود. اما اگر بخواهم صادق باشم بازدهی آنچنان که مدنظرتان است رخ نخواهد داد. علت‌های مختلفی در این زمینه وجود دارد، مثلا در نظر بگیرید من در محیط منزل در حال کار هستم به محض اینکه صدای گریه ایلیا را بشنوم تمام کار را رها می کنم و به کمک همسرم می روم.
موارد دیگری که علاوه بر وظایف داخلی خانه می تواند بر روی راندمان تاثیر بگذارد، عوامل ایجاد حواس پرتی مانند خواب و تلویزیون می باشد

جمع بندی

در مجموع می توان این را برداشت کرد که در مواجهه با کروناویروس در خانه ماندن و با راندمان پایین تر کار کردن خیلی بهتر از کلا نبودن است. امیدوارم به زودی زود این بلا از کشور عزیزمان رخت بربندد.
نظر شما چیست؟ چگونه می توان این بحران مدیریت بحران را مدیریت کرد؟

Tags: دورکاریکرونا

تازه بخوان

  • آموزش کامل کیورد پلنر 28 تیر 1400
  • نکات مهمی که قبل از شروع کمپین اینفلوئنسرمارکتینگ حتما باید بدانید! 19 تیر 1400
  • تحلیل 5 نیروی رقابتی پورتر، ابزاری کاربردی برای کسب‌وکار 2 مهر 1399
  • چرا کارکنان از سازمان‌ها جدا می‌شوند؟ 24 شهریور 1399
  • پرسونال برندینگ از فروش موفقیت تا تحول درونی 20 اردیبهشت 1399

اخبار اخیر

آموزش keyword planner

آموزش کامل کیورد پلنر

28 تیر 1400
اینفلوئنسر مارکتینگ

نکات مهمی که قبل از شروع کمپین اینفلوئنسرمارکتینگ حتما باید بدانید!

19 تیر 1400

دسته‌ها

  • استراتژی محتوا
  • بازاریابی
  • برندینگ
  • بورس
  • توسعه فردی
  • دیجیتال برندینگ
  • دیجیتال مارکتینگ
  • کپی رایتینگ
  • لایو تاک
  • مدیریت کسب‌وکار
  • مشاوره

ناوبری سایت

  • تماس با من
  • نقد و بررسی کتاب
  • کلاس ها
  • درباره من

No Result
View All Result
  • خانه
  • درباره من
  • تماس با من
  • کلاس‌ها
  • نقد کتاب

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In