در این وبینار قصد دارم تا در مورد تدوین استراتژی محتوا صحبت کنم .
مواردی که باهم بررسی خواهیم کرد آشنایی با محتوا و انواع آن ، آشنایی با استراتژی و نحوه تدوین استراتژی محتوا است.
به طور کلی محتوا به 4 دستهی ، محتوای متنی ، تصویری ، ویدیویی و صوتی تقسیم می شود.
سپس در موردا استراتژی صحبت می کنیم و آن را از نظر بزرگانی چون پیتر دراکر ، جک ولش بررسی می کنم.
با پیاده سازی مدل SOSTAC اریک بث که بر شش اصل تحلیل وضعیت کنونی ، هدف گذاری ، استراتژی، تاکتیک ، اقدامات و کنترل استوار است به تهیه سند برای محتوای کسب و کار خود می پردازیم.
در آخر با هم در مورد مواردی مانند شکاف محتوایی ، محتوای همیشه سبز ، درخت محتوایی ، تقویم سردبیری یا محتوایی به صحبت خواهیم پرداخت.
مخاطبین
صاحبان کسب و کار
دیجیتال مارکترها
کارشناسان تولید محتوا
و علاقه مندان به مباحث بازاریابی دیجیتال
هزینه این وبینار رایگان می باشد اما باید برای حضور در آن حتما از طریق لینک وبینار تدوین استراتژی محتوا ثبت نام نمایید.