وبینار رایگان تدوین استراتژی محتوا

در این وبینار قصد دارم تا در مورد تدوین استراتژی محتوا صحبت کنم .

مواردی که باهم بررسی خواهیم کرد آشنایی با محتوا و انواع آن ، آشنایی با استراتژی و نحوه تدوین استراتژی محتوا است.
به طور کلی محتوا به ۴ دسته‌ی ، محتوای متنی ، تصویری ، ویدیویی و صوتی تقسیم می شود.
سپس در موردا استراتژی صحبت می کنیم و آن را از نظر بزرگانی چون پیتر دراکر ، جک ولش بررسی می کنم.
با پیاده سازی مدل SOSTAC اریک بث که بر شش اصل تحلیل وضعیت کنونی ، هدف گذاری ، استراتژی، تاکتیک ، اقدامات و کنترل استوار است به تهیه سند برای محتوای کسب و کار خود می پردازیم.
در آخر با هم در مورد مواردی مانند شکاف محتوایی ، محتوای همیشه سبز ، درخت محتوایی ، تقویم سردبیری یا محتوایی به صحبت خواهیم پرداخت.

تدوین استراتژِی محتوا

 

وبینار تدوین استراتژی محتوا

 

مخاطبین

صاحبان کسب و کار
دیجیتال مارکترها
کارشناسان تولید محتوا
و علاقه مندان به مباحث بازاریابی دیجیتال

هزینه این وبینار رایگان می باشد اما باید برای حضور در آن حتما از طریق لینک وبینار تدوین استراتژی محتوا ثبت نام نمایید.

 

 

من حمیدرضا سلیمانی کارشناس ارشد مدیریت فناوری اطلاعات هستم. کسب‌وکارم این است که به کسب‌و‌کارها در زمینه دیجیتال مارکتینگ کمک می کنم تا توسعه بیابند.

4 دیدگاه روشن وبینار رایگان تدوین استراتژی محتوا

  • سلام
    ویدیوی وبینار هم می توان دانلود کرد؟

  • سلام
    یکی از عوامل مهمی که باعث میشه مطالب سایتتون زیاد بازدید بشه <> مطالب سایتتونه،
    اگه <> مطالبتون خوب و جذاب باشه قطعا روی لینک سایتتون بیشتر کلیک میکنن و درنتیجه اعتبار بیشتری پیش گوگل پیدا می کنین و طبعا گوگل هم شما رو به خیلیای دیگه معرفی میکنه
    ولی فکر کردن در مورد ساختن یه عنوان خوب و موثر وقت زیادی رو از آدم میگیره و کار خیلی ساده ای نیست ،
    یه کتاب هست که فکر میکنم خیلی بدردتون بخوره توصیه میکنم حتما یه نگاهی بهش بندازین اینم لینکشه :
    https://co10.ir/blog/website/title.html/
    ۹۶۵ عنوان جذاب و پربازدید که موجب افزایش بیننده مطالب سایت شما می شود

    حتما یه نگاهی بهش بندازید ضرر نمیکنین

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

فوتر سایت

سایدبار کشویی

درباره من

درباره من

من حمیدرضا سلیمانی کارشناس ارشد مدیریت فناوری اطلاعات هستم. کسب‌وکارم این است که به کسب‌و‌کارها در زمینه دیجیتال مارکتینگ کمک می کنم تا توسعه بیابند.

شبکه های اجتماعی