مواردی که باهم بررسی خواهیم کرد آشنایی با محتوا و انواع آن ، آشنایی با استراتژی و نحوه تدوین استراتژی محتوا است.
به طور کلی محتوا به ۴ دستهی ، محتوای متنی ، تصویری ، ویدیویی و صوتی تقسیم می شود.
سپس در موردا استراتژی صحبت می کنیم و آن را از نظر بزرگانی چون پیتر دراکر ، جک ولش بررسی می کنم.
با پیاده سازی مدل SOSTAC اریک بث که بر شش اصل تحلیل وضعیت کنونی ، هدف گذاری ، استراتژی، تاکتیک ، اقدامات و کنترل استوار است به تهیه سند برای محتوای کسب و کار خود می پردازیم.
در آخر با هم در مورد مواردی مانند شکاف محتوایی ، محتوای همیشه سبز ، درخت محتوایی ، تقویم سردبیری یا محتوایی به صحبت خواهیم پرداخت.
صاحبان کسب و کار
دیجیتال مارکترها
کارشناسان تولید محتوا
و علاقه مندان به مباحث بازاریابی دیجیتال
هزینه این وبینار رایگان می باشد اما باید برای حضور در آن حتما از طریق لینک وبینار تدوین استراتژی محتوا ثبت نام نمایید.
ما بهترین قالب های پریمیوم وردپرس را برای شما به ارمغان می آوریم که برای اخبار، مجلات، وبلاگ شخصی و غیره مناسب است. برای جزئیات بیشتر، به سایت راست چین مراجعه کنید.